Evenimente

ID∙CloudRE – soft modern și complet de administrare a spațiilor comerciale

noiembrie 18, 2018
Id CloudRE (

ID∙CloudRE – soft modern și complet de administrare a spațiilor comerciale

București, Noiembrie 2018.

InterDialog AG, companie elvețiană înființată în 1976 și specializată în producția de software, a prezentat pentru prima dată la București softul ID-Cloud RE, soft dedicat administrării proprietăților imobiliare.
Softul ID-CloudRE conține toate funcțiile și procesele pentru o gestionare profesională a proprietăților imobiliare. ID-CloudRE este o combinație între tehnologia avansată și adaptarea permanentă la noile cerințe, în special în domeniul digitalizării, de aceea a mai fost numit și softul ‘State of the Art’ pentru piața imobiliară.

ID∙CloudRE a fost dezvoltat de către InterDialog Software AG, o companie de renume în Elveția, fiind folosit de mulți ani pe piața europeană. Softul conține toate funcțiile pentru un Facility Management comercial, tehnic și infrastructural. Baza pentru un Facility Management semnificativ și professional este un registru cu suprafețe clasificate ale obiectelor și cu echipamentele tehnice ale acestora.

“Dezvoltăm soft pentru piața de imobiliare de mai bine de 30 de ani, iar la ID-CloudRE lucram constant pentru a-l îmbunătăți. Softul este ușor de folosit de către utilizatori și oferă o gestiune completă atât a ansamblurilor rezidențiale, a proprietăților cât și doar a unui bloc de locuințe. Îl recomandăm pentru că ușurează munca celor implicați în administrarea clădirilor, îmbunătățește comunicarea între toți cei implicați în acest proces, iar rapoartarea este extrem de precisă, foarte detaliat la nivel de profitabilitate, pe suprafețe sau tip de produs. Credem cu tărie ca orice administrator de clădiri sau proprietăți ar trebui să folosească ID-CloudRE” a declarat Heinz Dornbierer, General Manager InterDialog AG.

Id CloudRE

ID∙CLOUDRE ASIGURĂ:

• Managementul clădirilor și a suprafețelor ca bază pentru o gestionare profesională;

• Automatizarea deplină a contabilității de închiriere și în orice moment o corelare automată cu contabilitatea financiară;

• Sistem complet financiar și de contabilizare a costurilor, inclusiv conturile de creanțe și conturile de plătit;

• Funcții integrate pentru gestionarea comenzilor și a proiectelor;

• Gestionară echipamentelor tehnice și contabilitatea investițiilor cu amortizare automată, funcții de acces și de ieșire;

• Gestionarea termenelor, în special a contractelor de închiriere, ajustarea contractelor și rezilierea acestora;

• Raportare extensivă, numere, grafică cu export direct în EXCEL sau MS Word;

• Gestionare integrată a documentelor și a arhivei de documente;

• Funcția Web pentru predarea și primirea apartamentelor și a spațiilor comerciale;

• Funcția Web pentru controlul periodic al obiectului.

Compania elvețiană își propune să aibă reselleri în toate zonele importante ale țării, prima zonă fiind Cluj, unde există deja negocieri avansate cu o companie locală.

 

Dacă ți-a plăcut articolul, te aștept cu un Like pe pagina mea de Facebook.

 

Citeste si

Niciun comentariu

Lasa un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

x
Sustine-ma cu un like!