Placeri nevinovate

Top 4 rețete sănătoase de dulciuri pe care le poți face oricând

octombrie 29, 2018
retete sanatoase de dulciuri

Pofta de dulce te poate asalta la orice oră din zi, iar organismul tău rezistă cu greu tentației. Dacă vrei să prepari ceva dulce pentru momentele în care ai mânca ceva bun, însă ai nevoie de câteva rețete sănătoase, m-am gândit să îți prezint câteva deserturi.

Cel mai bine este să prepari dulciurile în casă pentru că tu știi ce cantitate de zahăr pui, dar și ce alte ingrediente sănătoase sau nu adaugi în respectiva rețetă.

Pe lângă acest lucru, toate cele 4 rețete de mai jos sunt grozave și pentru copii. Mai bine oferă-le ceva preparat în casă decât să le cumperi dulciuri din cofetării sau dulciuri la pungă bogate în E-uri și în coloranți nesănătoși.

1. Fursecuri delicioase

Pentru a prepara fursecuri delicioase, dar sănătoase, ai nevoie de: 2 banane foarte coapte, 200g fulgi de ovăz, dar și 2 linguri de stafide.

Tot ce trebuie să faci este să pisezi banana și să o amesteci cu fulgii de ovăz și cu stafidele, să formezi din compoziție fursecuri micuțe și să bagi totul la cuptor. Poți adăuga și fructe de pădure în ele dacă dorești.

Bagă tava la cuptor pentru 20 de minute și vei vedea că fursecurile îți vor tăia imediat pofta de dulce pentru că sunt delicioase!

2. Desert cu mălai și lapte bătut

Acest desert poate fi preparat bio, dacă folosești doar ingrediente naturale și este delicios! Mâncat în cantități mici, nu îți dăunează siluetei, iar dacă vrei poți adăuga și o cantitate mai mică de zahăr.

Ai nevoie de: 150g de astfel de faina, 225g de astfel de malai, jumătate de linguriță de praf de copt, sare, 100g unt, 100g zahăr, 2 ouă, 200ml lapte bătut.

Mai jos, vă las un video pentru a vedea detaliat cum să preparați și voi această rețetă gustoasă. Mie îmi aduce aminte de copilărie!

3. Clătite americane sănătoase

Clătitele americane, preparate din: 1 banana coaptă, 2 ouă, scorțișoară și fructe pentru decor sunt sănătoase, sunt extrem de ușor de preparat și sunt delicioase.

Zdrobește banana și amestec-o cu ouăle și cu scorțișoară. Într-o tigaie pune o picătură de ulei, apoi aluatul format. Decorează apoi clătitele cu fructe pentru ca ele să fie și mai delicioase și să arate fantastic!

4. Negresă sănătoasă, preparată din doar 3 ingrediente

Ai nevoie de: 200 grame fulgi de ciocolată sau poți folosi o tabletă de ciocolată negră. Cu cât este mai ridicat conținutul de cacao din ciocolată, cu atât desertul este mai inofensiv pentru siluetă. Mai ai nevoie de 4 ouă, dar și o linguriță de praf de copt.

Topește ciocolată la cuptorul cu microunde, bate ouăle foarte bine timp de 7 minute cu mixerul, apoi adăugă și praful de copt. Adăugă ciocolată în centru și continuă să mixezi încă 2-3 minute.

Pune tot amestecul într-o tavă tapetată cu foaie de copt și lasă totul la cuptorul preîncălzit timp de 30 de minute. Lasă prăjitura să se răcească și gata! Ai obținut un desert sănătos și delicios!

Dacă ți-a plăcut articolul, te aștept cu un Like pe pagina mea de Facebook.

 

sursa foto: Unsplash&Pixabay

Citeste si

Niciun comentariu

Lasa un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

x
Sustine-ma cu un like!