Invatam Sanatate

6 Semne care îți arată că ai nevoie de mișcare în viața ta

ianuarie 19, 2022

6 Semne care îți arată că ai nevoie de mișcare în viața ta

Exercițiile fizice fac parte din rutina ta zilnică sau consideri că nu ai nevoie de sport?

Există 5 semne care te pot ajuta să îți dai seama de acest lucru.

Știu, poate nu ai timp întotdeauna să ajungi la sală. Programul tău este încărcat, iar tot ce îți dorești după ce ai ieșit de la muncă este să ajungi acasă. Cu toate acestea, exercițiile fizice trebuie tratate ca pe o prioritate.

Haide să aflăm dacă este timpul pentru o schimbare în viața ta!

Te dor genunchii

Pentru a te bucura de articulații sănătoase este nevoie de un gram de sport în viața ta. Durerile de genunchi pot apărea încă de la vârste fragede, iar singurul remediu este chiar mișcarea fizică. Exercițiile ajută la reducerea simptomelor osteoartritei și artritei. Mușchii tăi se vor tonifia treptat, iar durerile vor dispărea în cel mai scurt timp.

Sistemul tău imunitar este slăbit

Dacă simți că oboseala te cuprinde mai repede, iar semnele de răceală par să apară mai repede, este posibil ca sistemul tău imunitar să fie slăbit. Sportul ajută la întărirea acestuia, însă alimentația este și ea foarte importantă.

Nu uita să faci un astfel de test anticorpi Covid pentru a te asigura că starea de rău este o simplă răceală, dar citește și despre vaccinurile anti Covid pentru a putea fi informat atunci când vine vorba de sănătatea ta.

Ai probleme cu digestia

Un tranzit intenstinal adecvat are nevoie de exerciții fizice. Probabil petreci mult timp pe scaun, la birou, iar mâncarea și restul rezidurilor traversează mult mai greu sistemul gros. Este absolut normal.

Însă, ce poți face tu pentru a-ți ajuta tranzitul? Sport!

Sportul te va ajuta să îți îmbunătățești digestia și tranzitul intestinal. Nu este nevoie să lucrezi ore în șir, ai nevoie de doar 20 de minute de zi.

Apariția cearcănelor

Lipsa sportului, dar și consumul exagerat de sare, toate aceste lucruri duc la retenția de apă. Ce se întâmplă în acel moment? Apar pungile de sub ochi. Exercițiile fizice te vor ajuta să elimini mult mai rapid acumularea de apă din țesuturi, chiar și de la nivelul ochilor. 

Poți apela chiar la yoga sau pilates, iar rezultatele nu vor ezita să apară. 

Stări depresive

Din păcate, depresia își poate face prezența în orice moment. Vestea bună este că o poți ține sub control cu mici eforturi.

Cum? Cu ajutorul unui program ordonat și cu integrarea sportului în rutina ta zilnică. Exercițiile fizice te pot ajuta să reduci simptomele și să ai o stare de spirit mult mai bună.

Te poți plimba cu bicicleta, poți merge la alergat în aer liber sau poți face sport acasă. Există atâtea variante din care poți alege.

Simți nevoia de a mânca ceva dulce

Știai că exercițiile fizice pot combate pofta de dulce? Ei bine, este adevărat.

Sportul ajută la eliberarea endorfinelor (hormonii fericirii) și la îmbunătățirea stării de spirit. Dacă până acum obișnuiai să mănânci zilnic dulce, renunță la acest obicei. Sportul te poate ajuta în momentele de „criză”, când ai da orice pentru a mânca o ciocolată.

Ce spui să faci o schimbare? Sportul trebuie integrat în viața ta, indiferent de vârsta pe care o ai! Poate acest articol te va ajuta în această privință.

yoga

 

Daca ti-a placut articolul, te astept cu un Like pe pagina mea de Facebook.

Citeste si

Niciun comentariu

Lasa un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

x
Sustine-ma cu un like!