Invatam Sanatate

Cum poți să scapi de stres, relaxându-te în confortul propriei locuințe

octombrie 1, 2020
relaxare in pat

Cum poți să scapi de stres, relaxându-te în confortul propriei locuințe

Perioadele de stres apar din ce în ce mai des în viețile noastre, iar acest lucru își pune amprenta asupra sănătății organismului. De aceea, te sfătuiesc să optezi pentru una dintre metodele de relaxare prezentate aici. Alege cea mai bună opțiune pentru tine, pune-o în aplicare și nu lăsa stresul să te afecteze emoțional.

Cât de importante sunt tehnicile de relaxare în viața ta

Atunci când ești copleșit de griji și de gânduri, ai tendința de a vedea totul mult mai negativ și de a îți pierde autocontrolul. Aplicarea unor tehnici de relaxare, dar și alegerea unor obiceiuri sănătoase te vor ajuta să treci cu bine peste aceste perioade mai puțin plăcute.

cafea delicioasa

Oferă-ți un moment de respiro

Ia-ți una sau două zile libere și alege să te ocupi numai de tine. Un moment de respiro te va ajuta să îți faci ordine în gânduri, să te relaxezi și să te concentrezi mai mult asupra nevoilor tale. Astfel de tehnici de relaxare își vor pune amprenta într-un mod pozitiv în viața ta și vei vedea cum, pas cu pas, vei reuși să scapi de anxietate.

Alege să faci mișcare

Anxietatea este o problemă care ne afectează atât la nivel fizic, cât și psihic. Este important să faci mișcare, indiferent că vorbim de plimbări lungi, de antrenament la sala sau de câteva zeci de minute de dans. Atât mișcarea, cât și muzica vor ajuta organismul să elibereze dopamina, un neurotransmițător cerebral ce îți va oferi o senzație plăcută de relaxare și fericire.

Relaxare prin respirație

Respirația este o modalitate de a te relaxa și de a medita în liniște. Alege să te așezi într-un loc liniștit, confortabil, într-o poziție pe care tu o preferi. Concentrează-te doar pe respirații lungi, profunde și încearcă să îți eliberezi mintea de gândurile negative.

Această tehnică poate fi folosită zilnic, indiferent că ești acasă sau la birou. Ai nevoie doar de un spațiu liniștit pentru a putea să te concentrezi asupra respirației tale. Poți aplica aceste tehnici chiar și atunci când faci un duș plăcut, în propria ta baie.

femeie care face baie

Redu timpul petrecut în Social Media

Timpul petrecut în Social Media ne afectează la nivel psihic, chiar dacă acest lucru nu se simte pe loc. Încearcă să reduci acest timp și să îl înlocuiești cu câteva zeci de minute petrecute citind o carte. Pe termen lung, acest obicei își va pune amprenta asupra stării tale mentale.

 

Dacă ți-a plăcut articolul, te aștept cu un Like pe pagina mea de Facebook.

Citeste si

Niciun comentariu

Lasa un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

x
Sustine-ma cu un like!